Ana Sayfa
 
 
 
ARŞİV
    Süper Lig
12 Punto14 Punto16 Punto18 Punto
Kansere Karşı Mutlaka Tüketin
Kansere Karşı Mutlaka Tüketin
18 Mart 2010 / 09:50
Kalın bağırsak kanserine karşı B6 vitamini etkili oluyor. B6 vitaminini doğal olarak alabileceğiniz gıdalardan biri de muz.

B6 vitamininin, kalın bağırsak kanserine yakalanma riskini azaltabileceği bildirildi. Amerikan Tıp Derneği’nin dergisi JAMA’da yayımlanan araştırmada bilim adamları, 2002- 2009’da yapılan 13 araştırmayı değerlendirdi. Kandaki pridoksal fosfat (B6 vitamininin etkin hali) seviyesinin artmasının kalın bağırsak kanserine karşı korucu etki sağladığı ve kanser riskinin, seviyenin artmasına bağlı olarak azaldığı sonucuna varıldı. B6 vitamini tahıllarda, kırmızı ve beyaz ette, nişastalı besinlerde, muz ve avokado gibi bazı meyvelerde bulunuyor.
Oy Ver : 1 2 3 4 5   
Net Gündem